PracaGrupypl.praca.szukana › Tychy,Katowice i okolice

  • 1. Data: 2004-04-09 14:14:10
    Temat: Tychy,Katowice i okolice
    Od: "mysza" <a...@p...onet.pl>

    Szukam pracy na dowolnym stanowisku, wcześniej pracowałam jako merchandising
    w Tesco oraz jako kontroler (sprawdzanie czesci, poprawki...).
    Studiowałam pedagogikę resocjalizacyjną,jednak brak pracy spowodował, że
    przerwałam naukę.
    Dodatkowe informacje:Obsługa komputera (pakiet Office),znajomość języka
    angielskiego (komunikatywnie)
    szczegolne umiejetnosci :Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
    umiejętności organizacyjne , kreatywność, sumienność
    Zainteresowania: psychologia, wydarzenia z kraju i ze świata, książka,
    internet.
    Oczekuję kontakt :
    a...@p...onet.pl

    Aleksandra L.