PracaGrupypl.praca.szukanaTworzenie stron w PHP, MySQL, FLASH + AS, CSS - Katowice

  • 1. Data: 2005-04-10 18:52:33
    Temat: Tworzenie stron w PHP, MySQL, FLASH + AS, CSS - Katowice
    Od: "Adam Lisowski" <l...@p...fm>

    Witam

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu stron z zastosowaniem HTML,
    PHP, MySQL, CSS, FLASH + AS. Tworzyłem już wiele stron z zaawansowanymi
    Panelami Administracyjnymi umożliwiającymi własnoręczną edycje zawartości
    strony.

    Mam również na swoim koncie stworzenie sklepu internetowego.

    Ze względu iż studiuję na studiach dziennych w Śląskiej Wyższej Szkole
    Informatyki interesowałaby mnie praca na umowę zlecenie, umowę o dzieło,
    ewentualnie możliwość pracy w dni poniedziałek do południa, środa, czwartek,
    ewentualnie sobota.

    Wykonane projekty:

    www.threeart.net

    www.threeart.net/sil/designed