PracaGrupypl.praca.szukanaTworzenie stron, grafika, logo, sklepy internetowe, portale, wizytówki

  • 1. Data: 2008-05-03 08:37:29
    Temat: Tworzenie stron, grafika, logo, sklepy internetowe, portale, wizytówki
    Od: Mariusz <k...@g...com>

    Witam, poszukuję zleceń do wykonania. Zajmuję się tworzeniem
    stron internetowych (strony firmowe, sklepy internetowe,
    portale, wizytówki itp.), tworzeniem grafiki (buttony, logo,
    polepszanie jakości starego logo, kompleksowa grafika na strony
    www, obróbka zdjęć), pisaniem aplikacji na zlecenie (C++, C#,
    Java, Delphi, PHP, MySQL) Pytania oraz propozycję zleceń proszę
    przesyłać na adres k...@g...com
    Zapraszam na moją stronę internetową (portfolio):

    http://komorra.110mb.com

    Pozdrawiam,

    Mariusz Komorowski

  • 2. Data: 2008-05-03 09:00:06
    Od: Mariusz <k...@g...com>

    W przypadku zamówienia wykonania strony internetowej pozycjonuję ją
    gratis i włączam szczegółowe statystyki odwiedzin (z jakich miast i
    krajów były wejścia, z jakich stron, procent nowych użytkowników itp.)
    również za darmo.

  • 3. Data: 2008-05-04 18:54:33
    Temat: Re: Tworzenie stron, grafika, logo, sklepy internetowe, portale,
    Od: "krzysiek muszyński" <m...@N...gazeta.pl>

    Proponuję najpierw poprawić swoją własną stronę.
    Efekt validacji:
    Result: Failed validation, 196 Errors

    196 błędów to trochę dużo, a nie powinno być żadnego.
    Pozdrawiam