PracaGrupypl.praca.szukana=====> Tworzenie stron WWW / tanio <=====

  • 1. Data: 2003-07-10 15:13:41
    Temat: =====> Tworzenie stron WWW / tanio <=====
    Od: "Marty" <m...@p...onet.pl>

    Poszukuje pracy zwiazanej z tworzeniem stron WWW.
    Jestem gotowy stworzyc "strone domowa" z materiałow
    dostarczonych np. zdjęcia, historia itp.

    Przesylam adresy stron do przejrzenia:
    http://www.idn.org.pl/users/ziggy

    http://www.kslavek.republika.pl
    http://www.idn.org.pl/users/fundacja2001

    Jezeli moje umiejetnosci sa wystarczajace.

    Moj E-mail: m...@p...onet.pl
    Marty.

  • 2. Data: 2003-07-10 15:46:05
    Temat: Re: =====> Tworzenie stron WWW / tanio <=====
    Od: "born4july" <N...@S...onet.pl>

    marne, naprawdę ...już nie chodzi o poziom Twoich umięjętności, ale o
    poczucie estetyki.

    born

  • 3. Data: 2003-07-11 16:05:06
    Od: "Marty" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "born4july" <N...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > marne, naprawdę ...już nie chodzi o poziom Twoich umięjętności, ale o
    > poczucie estetyki.
    >
    > born

    TO MOZE POKAZ SWOJE STRONY JEZELI POSIADASZ TO
    BYM ZOBACZYL JAK WYGLADA ESTETYCZNIE WYGLADAJACA STRONA.

    JA WCALE NIE PISZE ZE JESTEM WACHOWIEC NA POZIOMIE TWOIM,
    TO CO UWAZASZ ZA MARNE SAM MUSIALEM SIE NAUCZYC,
    NIE STAC MNIE NA KURSY. JESTEM ZWYKLY AMATOR KTORY
    CHCIALBY TROCHE ZAROBIC, TO WSZYSTKO.

    ALE DZIEKUJE ZA KRYTYKE, PRZYJALEM TO DO WIADOMOSCI

    MAM NADZIEJE, ZE NIE OBRAZILEM SWOIM E-MAILEM
    TWOJEGO POCZUCIA ESTETYKI.

    MARTY.