-
1. Data: 2002-03-13 10:54:03
Temat: Tworzenie stron WWW/serwis sprzętu komputerowgo - Małopolska
Od: <d...@p...onet.pl>
Marcin Petela & Robert Dubel
Tel: 0601 49 24 53, (012) 636 24 59, (012) 637 47 36
E-mail: m...@w...pl; d...@g...3d.pl
Oferta
W obecnej dobie komputery użytkowane są w każdej firmie. Stanowią narzędzie
pracy podobnie jak kalkulator, czy maszyna do pisania. Wymagają jednak fachowej
opieki i nadzoru, w przeciwnym bowiem razie zamiast pomocnym narzędziem staja
się przyczyna stresów i złorzeczeń.
Każdy użytkownik komputerów zetknął się w praktyce z takimi problemami jak to,
że oprogramowanie nie działa tak jak byśmy chcieli, nie jest optymalnie
sparametryzowane, drukarka nie chce drukować, siec przestała działać, komputer
nie chce się włączyć, monitor miga – i szereg temu podobnych.
Serwis gwarancyjny pomaga rozwiązać cześć tych kłopotów, ale nie zawsze
rozwiązuje wszystkie, a poza tym korzystanie z niego z zasady wymaga
zawiezienia sprzętu do naprawy i tłumaczenia przyczyn powstania usterek. Jest
to szczególnie kłopotliwe, gdy nikt w firmie nie potrafi rozmawiać z
serwisantami ich językiem. Na dodatek gwarancja na sprzęt nie trwa wiecznie, a
po jej upływie użytkownik zdany jest wyłącznie na własne siły.
Współpraca, która proponuje pozwala uniknąć opisanych problemów i rozwiązywać
je w sposób szybki i bezstresowy.
Poniżej w krótkich słowach postaramy się streścić zasady współpracy, która
pozwoli Państwu w prosty i niedrogi sposób pozbyć się wszelkich problemów
związanych z szeroko pojętą informatyka
1. Serwis systemów komputerowych
Nadzór serwisowy nad sprzętem komputerowym:
 gotowość serwisowa od chwili zgłoszenia awarii wg umowy (np. czas reakcji w
ciągu 12 godz. – ewentualnie wg uzgodnienia)
 konserwacja sprzętu - cztery razy w roku - wg uzgodnienia
 przegląd i testowanie sprzętu wraz z kontrola antywirusowa – dwa razy
w
miesiącu - wg uzgodnienia
 wykonywanie kopii administracyjnych na nośniku udostępnionym przez
użytkownika
 wykonywanie modernizacji sprzętu wg ustaleń
 administracja siecią komputerową
Nadzór serwisowy nad oprogramowaniem
 instalacja nowych wersji oprogramowania
 bieżąca pomoc w rozwiązywaniu problemów eksploatacyjnych
 bieżące szkolenie personelu
Usługi dodatkowe
 W wypadku konieczności zakupu nowego sprzętu lub oprogramowania udzielimy
Państwu konsultacji w zakresie dokonania właściwego wyboru, sprawdzimy
zakupiony sprzęt i zainstalujemy oprogramowanie.
 W wypadku konieczności dokonania zakupu materiałów eksploatacyjnych takich
jak tusze do drukarek, tonery, dyskietki, dyski CD, istnieje możliwość
dostarczenia ich do Państwa i dokonania wymiany.
2. Tworzenie multimedialnych prezentacji, wdrożenie, serwis i obsługa
technologii internetowych oraz wizualizacja obiektów
 prezentacja komputerowa 50 PLN/min gotowego materiału
 Witryny WWW
 Serwisy tematyczne i sklepy internetowe (zakładanie i prowadzenie)
 Strona składająca się z 4 dokumentów HTML, zawierająca 4 elementy graficzne
(JPEG,GIF) oraz logo firmy – 120 PLN
 Strona składająca się z 6 dokumentów HTML, zawierająca 5 elementów
graficznych
(JPEG,GIF), logo firmy oraz baner animowany(GIF) – 230 PLN
 Strona tworzona według projektu klienta, składająca się z 5 dokumentów HTML,
zawierająca 5 elementów graficznych(JPEG,GIF),
logo firmy oraz baner statyczny – 180 PLN
 Element graficzny JPEG, GIF rozmiar: do 100x100pix – 10 PLN
 Element graficzny JPEG, GIF rozmiar: od 100x100 do 200x200pix – 15 PLN
 Element graficzny(animacja) GIF rozmiar: do 100x100pix – 30 PLN
 Baner statyczny JPEG, GIF rozmiar: 400x50pix – 30 PLN
 Baner animowany GIF rozmiar: 400x50pix – 50 PLN
 Logo – 60 PLN
 wizualizacja obiektów – cena do negocjacji
 video reklama 3000 PLN/h gotowego materiału
 animacja komputerowa 100 PLN/min gotowego materiału
 usługi fotograficzne (fotografie reklamowe, katalogowe w atelier lub u
klienta)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl