PracaGrupypl.praca.szukanaTworzenie scen virtual reality do zastosowań sieciowych

  • 1. Data: 2004-07-25 17:55:09
    Temat: Tworzenie scen virtual reality do zastosowań sieciowych
    Od: marcin <m...@i...pl>

    Witam

    Od dwóch lat zajmuję się językami do tworzenia aplikacji virtual
    reality. Biegle posługuję się językiem VRML (zgodnie z ISO/IEC
    14772-2:2002). Jestem również pierwszą, lub jedną z pierwszych osób w
    Polsce które znają język X3D (wg. ISO/IEC FCD 19776:200x).

    Aktualnie poszukuję pracy jako programista internetowych aplikacji
    VR. Ponieważ "jeden obraz wart jest tysiąca słów" , jako potwierdzenie
    Moich umiejętności zapraszam na stronę znajdującą się pod adresem :

    www.vrml.enter.net.pl

    Zawiera ona większość z dotychczasowo wykonanych prac. Z ciekawszych
    rzeczy które można na stronie znaleźć:

    - Kurs X3D. W tym przypadku jestem pewien że żadnego innego kursu w
    języku polskim nie ma.
    - Wirtualne nurkowanie . Interaktywny świat dla tych co lubią pływać
    - Przykładowe intra . Krótkie efektowne animacje o znikomo małym
    rozmiarze. Intra te można dołączać do stron www na takiej samej
    zasadzie jak animacje Flash.
    - Tłumaczenia anglojęzycznych dokumentacji w tym : instrukcje do
    plug-in'ów, VRML FAQ , opis intstalacji i obsługi serwera
    DeepMatrix.
    - Linki do prac swoich i co ciekawszych miejsc w sieci.

    Poza stroną dysponuję jeszcze kompletnym tłumaczeniem specyfikacji
    języka X3D. Specyfikacja ta aktualnie jest zatwierdzana przez komisję
    ISO /IEE jako standard zapisu danych trójwymiarowych.

    Co możesz zyskać zatrudniając Mnie ?
    Możesz zyskać tyle że Twoje witryny nie będą już tylko stronami ale
    miejscami w sieci.

    Oczekuję TYLKO poważnych ofert.
    Możliwa dowolna forma współpracy : umowa o pracę/dzieło/zlecenie ,
    możliwa praca zdalna.

    Promocyjnie dorzucam : angielski (poziom możesz ocenić po
    tłumaczeniach) , VBA oraz Statistica VB(podstawy).

    Z poważaniem

    Marcin Starzykowski
    m...@i...pl