PracaGrupypl.praca.szukanaTworzenie profesjonalnej grafiki na strony WWW - taniocha!!!

  • 1. Data: 2003-10-04 12:13:51
    Temat: Tworzenie profesjonalnej grafiki na strony WWW - taniocha!!!
    Od: "artlog" <a...@o...pl>

    Masz dosyć patrzenia na monotonne i nieestetyczne strony WWW? Chcesz mieć
    stronę z prawdziwego zdarzenia, która przyciągnie setki bądź nawet tysiące
    zainteresowanych? To wszystko jest możliwe!!! Szata graficzna na Twojej
    witrynie internetowej to rzecz, której nie powinieneś zaniedbać. Ja pomogę Ci
    stworzyć stronę ze wspaniałą grafiką za Naprawdę NISKĄ Cenę!!! Mam długoletnie
    doświadczenie w tworzeniu grafiki na strony WWW(loga, bannery, przyciski itp.)
    Czekam na kontakt...

    a...@o...pl

  • 2. Data: 2003-10-04 13:06:43
    Od: "MKr" <(wytnij)experimental@op.pl>

> [...]
    długoletnie
    > doświadczenie w tworzeniu grafiki na strony WWW(loga, bannery, przyciski

    Skoro taka super to czemu jeszcze swojej strony nie zrobiles?