PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaTrójmiasto - strona www dla firmy

  • 11. Data: 2009-10-09 16:49:01
    Temat: Re: Trójmiasto - strona www dla firmy
    Od: Dalej <c...@g...com>

    wiadomościnews:ham4rg$k4q$1@news.task.gda.pl...
    > To czemu w folio macie linki tylko do tych brzydkich?

    A jaki cel przyświeca temu że czepiasz się jego folio?

    Zarobiłeś więcej pieniędzy dzięki temu?
    Poszerzyłeś bazę klientów?
    Osiągnąłeś jakiś konkretny zysk, poza pompowaniem własnego libido?

    Chyba nie.

    Owszem, jego wdrożenia są brzydkie, ale ty jesteś jeszcze brzydszy,
    bo dopierdalasz się wyłącznie dla zabawy.

  • 12. Data: 2009-10-09 17:53:31
    Od: "chris" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Dalej" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    > Użytkownik "jasc" <j...@n...pl> napisał w
    wiadomościnews:ham4rg$k4q$1@news.task.gda.pl...
    > To czemu w folio macie linki tylko do tych brzydkich?

    > A jaki cel przyświeca temu że czepiasz się jego folio?

    Jeśli nie zauwazyłeś, grzecznie się pytam.
    Gdybym np. chciał kogokolwiek odesłać,
    wolałbym mieć pewność, że mają coś więcej.
    Stąd pytanie.

    > Owszem, jego wdrożenia są brzydkie, ale ty jesteś jeszcze brzydszy,
    > bo dopierdalasz się wyłącznie dla zabawy.

    Gdybym był brzydki napisałbym na początku,
    że to niewłaściwa grupa.
    Nie jestem brzydki, więc próbuję wyciągnać od ogłoszeniodawcy
    jakieś ładne przykłady.
    Mam na dzieję¸ że ku swojej chwale je poda.

  • 13. Data: 2009-10-09 22:21:19
    Od: "jasc" <j...@n...pl>

    Użytkownik "chris" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jasc" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > widać na monitorze
    > To czemu w folio macie linki tylko do tych brzydkich?

    kwestia gustu
    a nie zapominaj, że ważniejszy jest gust tego kto zamawia i płaci - a nie tego kto
    robi :)
    nawiasem, jak widzę po logach - widziałeś zaledwie 1 stronę i parę miniaturek na
    niej...

  • 14. Data: 2009-10-09 22:29:15
    Od: "jasc" <j...@n...pl>

> [...]
    > Nie jestem brzydki, więc próbuję wyciągnać od ogłoszeniodawcy
    > jakieś ładne przykłady.
    > Mam na dzieję¸ że ku swojej chwale je poda.

    przede wszystkim - nie ja jestem tutaj ogłoszeniodawcą

    odpisałem, na początku, parę słów, by ogłoszeniodawca pomyślał chwilę - zanim wpakuje
    się w coś, z czym może mieć później problemy

    tymczasem zrobił nam się zupełny off-topic i NTG, więc to na tyle, jak sądzę...
    jest weekend - więc bawmy się w Sopocie - zamiast oceniać kto jest brzydki a kto nie
    :)