PracaGrupypl.praca.szukanaTrójmiasto - projektant/programista

  • 1. Data: 2007-08-06 18:23:21
    Temat: Trójmiasto - projektant/programista
    Od: Stachu <p...@w...pl>

    Student V roku informatyki (PG - obrona w październiku) szuka pracy w
    charakterze programisty i/lub projektanta oprogramowania. Posiadam
    doświadczenie w realizacji niewielkich projektów (do około 30tys. linii
    kodu).

    Trochę o mnie:
    - znajomość PHP 5 (doświadczenie w projektowaniu obiektowym, w tym
    implementacja autorskiego "mikroframeworka" opratego na MVC);
    - znajomość SQL, bazy PostgreSQL oraz MySQL;
    - znajomość bibliotek towarzyszących wytwarzaniu oprogramowania w PHP
    (PEAR, Smarty, XAJAX)
    - znajomość języków XML, (X)HTML, CSS, JS;
    - podstawowa znajomość języka angielskiego;
    - znajomość UML;
    - znajomość zagadnień inżynierii oprogramowania;
    - prawo jazdy kat. B.

    Jestem _całkowicie_otwarty_ na propozycje pracy w innych technologiach,
    niż wymienione powyżej. Oczywiście znam również inne języki
    programowania, jednak wymieniłem te, w których mam doświadczenie
    zawodowe i czuję się najpewniej.

    Szukam firmy, w której będę miał możliwość rozwoju zawodowego. Jestem
    gotów podjąć pracę od października, aczkolwiek chcę wybrać najbardziej
    interesującą ofertę, dlatego ogłaszam się już teraz.

    Interesuje mnie umowa o dzieło.

    Proszę o przysyłanie ofert współpracy na adres p...@w...pl. Jeśli
    uznam, że jestem zainteresowany współpracą z Państwem, wyślę swoje CV ze
    szczegółowo wymienionymi i opisanymi realizacjami.