PracaGrupypl.praca.szukana › ***Trojmiasto**Szukam pracy**stalej lub dorywczej***

  • 1. Data: 2005-11-28 11:51:18
    Temat: ***Trojmiasto**Szukam pracy**stalej lub dorywczej***
    Od: "Pavoo" <p...@t...pl>

    Poszukuje pracy stalej lub dorywczej.
    Jestem osoba mloda zmotoryzowana, komunikatywna z doswiadczeniem. Potrafie
    sobie radzic w trudnych sytuacjach.
    Pracowalem miedzy innymi jako:
    instalator TV kablowej,
    serwisant sieci komputerowych/osiedlowych,
    doradca przy budowie osiedlowych sieci komputerowych.
    serwisant/sprzedawca sprzetu komputerowego,
    Posiadam wiedze z zakresu serwisu sprzetu komputerowego, sieci komputerowych
    (UTP/BNC/swiatlowod), systemow operacyjnych Windows, Linux (podstawy)
    pakietu Office oraz umijetnosc pisania metoda bezwzrokowa.

    kontakt:
    Gdansk
    e-mail: p...@o...pl
    ---
    Nie interesuje mnie MLM i zadne lancuszki e-mailowe