PracaGrupypl.praca.szukanaTrojmiasto / Informatyk / serwisant

  • 1. Data: 2008-10-16 18:53:10
    Temat: Trojmiasto / Informatyk / serwisant
    Od: Krzysiek <p...@t...pl>

    Informatyk, 29 lat, obecnie miejsce zamieszkania Gdynia (możliwość
    przeprowadzenia sie )

    - prowadze serwis sprzetu i oprogramowania
    - prowadzilem outsourcingu IT dla dużych instytucji - systemy Microsoft
    (stacje robocze) oraz Windows Server
    - znajomość sieci LAN oraz WiFi (budowa i administracja sieciami)
    - znajomość telewizji satelitarnej - pracowalem jako instalator
    - znajomość dostepu do internetu droga satelitarna DVB (Skysat+, dawniej
    GoInternet) - moja firma jest autoryzowanyn dystrybutorem
    - pracowalem jako instalator telewizji kablowej UPC
    - pracowalem jako instalator dostepu do intenetu poprzez tv kablowa (chello)
    - prawo jazdy kat. B
    - znajomość jezyka angielskiego
    - wyksztalcenie informatyczne
    - doświadczenie w sprzedazy sprzętu IT (pracowałem w sklepach
    komputerowych oraz Media Markt)

    oferuje :

    - mam własną działalność gosp - możliwosc rozliczania na podstawie F-Vat
    - posiadam magazyn oraz biuro w centrum gdyni
    - posiadam 2 duze samochody osobowe

    szukam powaznych ofert pracy (akwizycja odpada)

    kontakt tel. 0 790 017 421
    p...@t...pl