PracaGrupypl.praca.szukana*Trójmiasto * Informatyk **Trójmiasto * Informatyk *
  • Data: 2008-08-11 14:42:01
    Temat: *Trójmiasto * Informatyk *
    Od: Krzysiek <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Informatyk, 29 lat, obecne miejsce zamieszkania Gdynia

    - doświadczenie w serwisie sprzętu i oprogramowania
    - znajomość języka angielskiego
    - wykształcenie informatyczne
    - doświadczenie w sprzedaży sprzętu IT (pracowałem w sklepach
    komputerowych oraz Media Markt)
    - prowadziłem outsourcing IT dla dużych instytucji - systemy Microsoft
    (stacje robocze) oraz Windows Server
    - znajomość sieci LAN oraz WiFi (budowa i administracja sieciami)
    - znajomość telewizji satelitarnej - pracowałem jako instalator
    - znajomość dostępu do internetu droga satelitarna DVB (Skysat+, dawniej
    GoInternet) - moja firma jest autoryzowanyn dystrybutorem
    - pracowałem jako instalator telewizji kablowej UPC
    - pracowałem jako instalator dostępu do internetu poprzez tv kablowa
    (chello)
    - prawo jazdy kat. B

    oferuje :

    - mam własną działalność gosp - możliwość rozliczania na podstawie F-Vat
    - posiadam magazyn oraz biuro w centrum Gdyni
    - posiadam 2 duże samochody osobowe

    szukam poważnych ofert pracy (akwizycja odpada)

    kontakt tel. 0 790 017 421
    p...@t...pl