PracaGrupypl.praca.szukanaTrojmiasto - AUTOMATYKA (staż/praktyka/praca/wspolpraca)Trojmiasto - AUTOMATYKA (staż/praktyka/praca/wspolpraca)
    From: klops <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Trojmiasto - AUTOMATYKA (staż/praktyka/praca/wspolpraca)
    Date: Wed, 02 Mar 2005 07:52:25 +0100
    Sender: k...@o...pl@klops.ds.pg.gda.pl

    Witam

    Byłbym zainteresowany podjęciem praktyki/stażu/pracy/współpracy w firmie
    zajmującą się automatyką przemysłową, projektowaniem/uruchamianiem maszyn
    itp.Obecnie jestem studentem 5 roku automatyki i robotyki na wydz. ETI PG,
    poza tym skonczyłem technikum elektryczne (Wejherowo)

    Najbardziej zainteresowany jestem programowaniem mikrokontrolerów, PLC,
    wizualizacja, projektowanie sterownikow i ogolnie pojeta automatyka.
    Mam pewne doświadczenia w programowaniu sterowników Mitsubishi (w środowisku
    GxDeveloper), oraz uruchamiałem prostą maszynę.
    Jeśli bylaby taka konieczność (ze względu na uruchamianie programów na
    maszynach) jestem skłonny rozpatrzyć kupno laptopa.

    Jeśli chodzi o dyspozycyjność - praktycznie wszystkie dni robocze (4 lub 5
    dni) jestem do dyspozycji. W razie konieczności mogą być tez soboty.

    Od razu tez zaznaczam ze zajecia typu "nic nie robienie" mnie nie
    interesuje- chce brac aktywny udział w pracach - i na tyle ile bede
    mógł/umiał pomagać w realizacji.

    Na prosbe wysle CV.

    pozdrawiam

    Marcin Koss