-
1. Data: 2002-01-07 15:45:31
Temat: Trójmiast / Szef Promocji / JOBS.PL
Od: k...@j...pl
Duże wydawnictwo.
1. Wyższe wykształcenie.
2. Umiejętność kierowania ludźmi.
3. Dobra znajomość MS Windows 98, MS Word 2000, MS PowerPoint 2000,
MS Outlook 2000.
4. Doświadczenie w pracy w marketingu lub promocji i kierowaniu
zespołem.
5. Duża umiejętność nawiązywania kontaktów.
6. Mile widziana znajomość rynku wydawnictw edukacyjnych, promocji
podręczników, kontakty w środowisku nauczycielskim etc.
Zadania:
1 Planowanie, wdrażanie i kontrola nad przebiegiem pracy od strony
organizacyjnej: selekcja kandydatów na pracowników do działu, wdrażanie
nowych pracowników, instruowanie pracowników w zakresie procedur pracy i
regulaminu, kontrola, rozliczanie oraz ocena pracowników w powyższych
zakresach. Prowadzenie szkoleń pracowników oraz przedstawicieli
terenowych.
2. Planowanie, wdrażanie i kontrola nad przebiegiem kampanii
promocyjnych wskazanych przez zarząd wydawnictwa. Planowanie harmonogramów
kampanii, rozdzielanie zadań, bieżąca weryfikacja i ocena realizacji zadań
podwładnych. Wdrażanie nowych technologii i technik pracy.
3. Bezpośrednia promocja produktów w terenie ? spotkania z
metodykami, grupami nauczycieli.
CV prosimy przesyłać na adres k...@j...pl
www.jobs.pl
JOBS.PL SA