PracaGrupypl.praca.szukanaTrener/Szkoleniowiec

  • 1. Data: 2004-04-28 10:20:19
    Temat: Trener/Szkoleniowiec
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Podobno większość firm szkoleniowych nie ma własnych trenerów! Nie buduje
    zespołów, które stworzą prestiż firmy i jej wyjątkowość, lecz egzystują wśród
    setek podobnych firm, licząc na bylejakość konkurencji, a tym samym na
    przedłużenie egzystencji własnej nijakości. Takich firm nie szanuje i wiązać
    się z nimi nie będę. Szkoda marnować talent i potencjał. Oczekuje na poważne
    oferty od tych, którzy zanim zechcą mnie wysysać, trochę zainwestują w mój
    rozwój lub stworzą mi takie warunki, bym sam mógł w siebie inwestować.
    W zamian oferuję:
    CHARYZMĘ (tego się nie da nauczyć!!!)
    ZDOLNOŚCI PRZYWÓDCZE
    WRODZONY TALENT PEDAGOGA (poparty także doświadczeniem!!!)
    BŁYSKOTLIWY UMYSŁ I PRZENIKLIWOŚĆ
    ZDOLNOŚĆ SZYBKIEGO UCZENIA SIĘ
    WYJĄTKOWĄ ODPORNOŚĆ NA STRES
    NIESPOŻYTE SIŁY