eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaTrener Call Center/praca stała/KrakówTrener Call Center/praca stała/Kraków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "p...@n...pl" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Trener Call Center/praca stała/Kraków
    Date: Thu, 11 Oct 2007 22:17:30 +0200 (CEST)
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 38
    Approved: c...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <fekgl2$9t4$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1192133850 14711 193.219.28.162 (11 Oct 2007 20:17:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Oct 2007 20:17:30 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    X-Original-X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1192084962 10148 85.128.128.114 (11 Oct 2007
    06:42:42 GMT)
    X-Original-User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Oct 2007 06:42:42 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: tech.netart.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Cezary Morga <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Thu, 11 Oct 2007 08:45:34 +0200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:67068
    [ ukryj nagłówki ]

    NetArt - Adres firmy: Kraków http://www.nazwa.pl
    Firma NetArt - lider wśród polskich usługodawców internetowych w
    zakresie obsługi domen internetowych oraz utrzymania serwerów -
    poszukuje osób do pracy w Krakowie na stanowisku:

    TRENER CALL CENTER


    Wymagania:
    - minimum 2 lata doświadczenie trenerskie w obszarach związanych z
    obsługą klienta (Call Center), komunikacji,
    - wykształcenie wyższe, preferowane ZZL, Socjologia, Psychologia,
    - umiejętność diagnozowania potrzeb szkoleniowych,
    - praktyczna umiejętność prowadzenia szkoleń i warsztatów związanych z
    obsługą klienta,
    - doskonałe zdolności interpersonalne,
    - entuzjazm w działaniu,
    - bardzo wysokie zdolności komunikacyjne.


    Oferujemy:
    - pracę w młodym, dynamicznym zespole,
    - stałe wynagrodzenie,
    - pracę na pełny etat,
    - pracę w siedzibie firmy w Krakowie.


    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i LM do dnia 31.10.2007, z
    tematem wiadomości: " Trener Call Center nr ref.:220807". na adres:
    p...@n...pl



    Prosimy o opatrzenie CV klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.
    U. nr 133 poz. 883)."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1