PracaGrupypl.praca.szukanaTransport, logistyka, magazyn- Szukam pracy!!

  • 1. Data: 2008-01-02 12:06:00
    Temat: Transport, logistyka, magazyn- Szukam pracy!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Poszukuje pracy w transporcie, logistyce, magazynie aczkolwiek innymi
    branżami również jestem zainteresowany (poza ubezpieczeniami)

    Wykształcenie wyższe

    wiek 30 lat

    doświadczenie : magazynier, dyspozytor, zastepca kierownika logistyki,
    kierowca, własna działalność

    uprawnienia: wózek widłowy, prawo jazdy B,

    umiejętności: znajomość gospodarki odpadami przemysłowymi, znajomość
    charakterystyki pracy na magazynie, program RUMS, program CDN XL , Office,
    Windows, internet, poczta, samodzielne prowadzenia spraw
    administracyjno-księgowych przy własnej działalności, znajomość topografii
    śląska i okolic

    dodatkow informacje: Jestem instruktorem nurkowania i w tej branży również
    mogę podjąc prace lub współprace w zakresie szkoleń, wyjazdów nurkowych itp

    kontakt
    Krystian