PracaGrupypl.praca.szukanaTłumaczenie, korekta i ocena CV i LM - j. polski i angielski

  • 1. Data: 2009-02-16 15:13:59
    Temat: Tłumaczenie, korekta i ocena CV i LM - j. polski i angielski
    Od: "angielski.szczecin.pl" <m...@z...pl>

    Tłumaczenie, korekta i ocena CV i LM - j. polski i angielski

    Ocenię, skoryguję lub przetłumaczę Twoje CV - wyślij zapytanie
    szczegółowe na adres m...@z...pl.
    Dowiesz się tego, czego nie znajdziesz w podręcznikach do pisania CV -
    bo odnosić się to będzie do Twojego CV, a nie przykładowego CV Jasia
    Kowalskiego!

    Od wielu lat jestem specjalistą od dokumentów w języku polskim i
    angielskim, wykładowcą od Writingu na kursach językowych
    przygotowujących do certyfikatów Cambridge, jak również filologiem
    angielskim. Od roku zajmuję się rekrutacją i przez moje ręce przechodzi
    dziennie około 100-150 CV. Tak, teraz mogę już powiedzieć, że umiem
    odróżnić dobre CV od słabego.

    Daj sobie pomóc za przystępną cenę! :)

    Szczegóły oferty: http://zasinska.pl/