PracaGrupypl.praca.szukana › Tlumacz!!

  • 1. Data: 2002-11-01 22:24:14
    Temat: Tlumacz!!
    Od: "news.tpi.pl" <b...@o...pl>

    Student tlumacz j.rosyjskiego, czeskiego, angielskiego i informatyk z mila
    checia przyjmie oferte pracy zdalnej ( najlepiej przez e-mail;) .Tylko
    oferty dobrzeplatne.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-03 02:05:03
    Temat: Re: Tlumacz!!
    Od: "agulha" <a...@N...gazeta.pl>

    news.tpi.pl <b...@o...pl> napisał(a):

    > Student tlumacz j.rosyjskiego, czeskiego, angielskiego i informatyk z mila
    > checia przyjmie oferte pracy zdalnej ( najlepiej przez e-mail;) .Tylko
    > oferty dobrzeplatne.
    > Pozdrawiam
    Wzruszyłeś mnie, bracie po fachu. WIesz, każdy z miłą chęcią przyjmie oferty
    pracy dobrze płatnej :-)). Poza tym biegła znajomość czterech języków
    (rozumiem, że z tłumaczeniami z każdego na każdy) w wieku dwudziestu paru
    lat...fiu-fiu, albo wielki talent lingwistyczny, albo niedocenienie wymagań,
    jakie zwykle stawia się tłumaczom.
    A tak serio, jeśli chcesz w ogóle mieć szansę na odzew, powinieneś albo nie
    pisać o płacy (i tak nikt Cię nie zmusi do przyjęcia zlecenia za grosze),
    albo określić, co to według Ciebie jest dobra płaca, bo wierz mi, pracodawcy
    miewają o tym dziwne pojęcie :-))