PracaGrupypl.praca.szukanaTłuimaczenie stron wwwTłuimaczenie stron www
    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Tłuimaczenie stron www
    Date: 27 Aug 2002 13:22:20 +0200

    Chcesz aby Twoja, lub Twojej firmy strona www była atrakcyjniejsza i
    oglądana przez szersze grono internautów niż dotychczas?

    Zleć mi wykonanie jej angielskiej wersji!

    Jestem domorosłym projektantem stron www, nie znam się na tym za dobrze, ale
    za to znam się na języku angielskim, co poświadczam certyfikatem University
    of Cambridge FCE otrzymanym z najwyższą oceną.

    Wezmę na pewno mniej niż tłumacz przysięgły, czy student filologii
    angielskiej

    Jeśli jesteś zainteresowany - napisz
    g...@g...pl

    Jeśli nie, to nie spamuj