PracaGrupypl.praca.dyskusjeTester w Comarch w Krakowie › Tester w Comarch w Krakowie
  • Data: 2006-04-03 10:24:22
    Temat: Tester w Comarch w Krakowie
    Od: "bedi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zaoferowano mi prace w Comarch na stanowisku Tester (aplikacji). Czy ktos ma
    jakies doswiadczenia zwiazane z takim stanowiskiem w Comarch. Jestem jeszcze
    studentem i to 4 roku i nie wiem czy sie pchac w testera. Bardziej mnie
    interesuje programowanie. Czy jest mozliwosc rozwoju i zdobycia 'prawdziwego'
    doswiadczenia pracujac jako tester? Czy jest mozliwosc wskoczenia na stanowisko
    programisty jak sie juz zdobedzie troche doswiadczenia?
    No i oczywiscie jak ksztaltuja sie plece na stanowisku testera (ile mozna
    wynegocjowac)?

    z gory dziekuje za odpowiedzi
    pozddro Bedi