PracaGrupypl.praca.szukanaTelepraca dla informatyka

  • 1. Data: 2002-09-25 12:23:12
    Temat: Telepraca dla informatyka
    Od: b...@p...onet.pl

    Jestem absolwentem informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego ze
    specjalizacją inżynierii oprogramowania. Specjalizacja ta obejmuje
    projektowanie, opracowywanie i kodowani programów. Znam kilka
    języków programowania, zagadnienia systemów operacyjnych, teorię
    informatyki, elementy matematyki wyższej, tematy bazy danych,
    zastosowania informatyki i wiele innych problemów związanych
    z moim zawodem. Od czterech lat pracuje na stanowisku administrator
    i webmaster filii Politechniki Wroclawskiej.

    Interesuje mnie praca głównie jako: programista, administrator
    sieci, twórca stron internetowych, osoby testującej oprogramowanie,
    na terenie Jeleniej Góry, okolic lub za pośrednictwem internetu.
    Jestem jednak otwarty na różne inne propozycje.

    Moja oferta może być tym bardziej interesujšca, że jestem inwalida,
    dawniej zaliczanym do pierwszej grupy.

    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia tego anonsu proszę o bliższy
    kontakt.

    Kontakt:

    boguckim AT jeleniagora.com

    Z wyrazami szacunku Maciej Bogucki.