PracaGrupypl.praca.szukanaTechnik telekomunikacji - Lubin i okolice

  • 1. Data: 2004-12-28 12:43:00
    Temat: Technik telekomunikacji - Lubin i okolice
    Od: Marcin Talarczyk <m...@i...pl>

    Jestem 26-letnim technikiem telekomunikacji z 3,5 letną praktyką
    zawodową. Jestem osoba asertywną, komunikatywną, potrafiącą szybko
    reagować na nieoczekiwane zdarzenia.
    posiadam:
    znajomość sieci ATM, PDH, SDH, LAN, telefonia komórkowa, stacjonarna,
    transmisja w technologii DSL
    Podstawowa znajomość programowania i eksploatacji urządzeń firmy CISCO.
    Znajomość centralek cyfrowych firm: Alcatel, Siemens, Slican, Panasonic,
    DGT, itp.
    Znajomość systemów telefonii radiowej: AirLoop (Lucent) i WALKair (Siemens)
    Prawo jazdy kat. B (od 1997r.), biegła znajomość Windows
    95,98,Me,2000,XP, MS Office oraz podstawowa AutoCad, ArchiCad,
    komunikatywna znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie.
    Szukam pracy, lecz każda oferta stałej pracy jest mile widziana
    Z poważaniem
    --
    Marcin Talarczyk

    " Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych
    eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 2. Data: 2004-12-28 12:45:53
    Temat: Re: Technik telekomunikacji - Lublin i okolice
    Od: Marcin Talarczyk <m...@i...pl>

    Użytkownik Marcin Talarczyk napisał:
> [...]
    > komunikatywna znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie.
    > Szukam pracy, lecz każda oferta stałej pracy jest mile widziana

    Przepraszam powinno być Lublin