PracaGrupypl.praca.szukanaTechnik informatyk - Gdansk

  • 1. Data: 2003-07-07 09:21:44
    Temat: Technik informatyk - Gdansk
    Od: "Radek Pyter" <r...@w...nsm.pl>

    Jestem tegorocznym absolwentem objetym programem 1praca, poszukuje pracy
    związanej z moim wykrztałceniem. Moje zalety to umiejetnosc pracy w zespole
    w stresie, dokladnosc, pracowistosc, sumiennosc, samodzielne rozwiązywanie
    problemow, komunikatywnosc.Posiadam doswiadczenie ktore nabylem podczas
    praktyk(lacznie 4 miesiace) w renomowanej fimie komputerowej jako serwisant.
    Szkole zakonczylem robiac prace dyplomowa podczas ktorej zaistalowalem oraz
    skonfigurowalem serwer na linuxie wraz z SAMBA dla szkolnej sieci
    lokalnej.
    Umiejetnosci:
    obsluga komputera (Win 95, 98, 2000, XP, Linux - srodowisko KDE), MS Office,
    Internet
    bardzo dobra znajomosc budowy komputera
    szybkie lokalizowanie i usuwanie usterek (hardware i software)
    podstawy Novell, ConsoleONE, NWadmin
    jezyk angielski (bardzo dobrze)
    sieci LAN

    Uregulowany stosunek do sluzby wojskowej.

    Radoslaw Pyter

    Kontakt: ( 0 ) 506-280-319 lub r...@w...nsm.pl