PracaGrupypl.praca.szukana › Technik-Mechanik , Śląskie , szuka pracy!!!

  • 1. Data: 2005-03-11 15:19:25
    Temat: Technik-Mechanik , Śląskie , szuka pracy!!!
    Od: "Sławek" <s...@w...pl>

    Młody (27lat), dyspozycyjny ,szuka pracy w Tychach lub okolicach.Wykształcenie
    średnie techniczne (profil samochodowy),uprawnienia spawalnicze (gazowe , w
    osłonie CO2), prawo jazdy kat. B , C + ukończony kurs dokształcajacy na przewóz
    rzeczy + ważny komplet badań lekarskich , obsługa komputera (pakiet MS Office
    oraz srodowiska internetowe).Doświadczenie w przemyśle samochodowym ale również
    jako spawacz.Nie obca jest mi znajomość zagadnień z zakresu blacharstwa oraz
    mechaniki samochodowej.
    Lubię nowe wyzwania, więc jestem otwarty na wszelkie propozycje.