PracaGrupypl.praca.szukanaTechnik-Informatyk z 9 letnim doś. poszukuje pracy. (Cała Polska) Więcej opcji

  • 1. Data: 2007-02-05 12:41:47
    Temat: Technik-Informatyk z 9 letnim doś. poszukuje pracy. (Cała Polska) Więcej opcji
    Od: "yankee" <y...@o...pl>

    Jestem z wykształcenia technik-informatyk. Posiadam udokumentowane 9
    letnie doswiadczenie w branży IT..

    Oto moje umiejętności::

    Znajomość programów komputerowych: Pakiet MS Office 97,2000,XP
    Znajomość systemów operacyjnych DOS,WIN 9X/ME/2000/XP w stopniu
    bardzo dobrym
    Znajomość systemu Windows 2000 SBS
    Dobra znajomość komputerów MACINTOSH (systemy, oprogramowanie,
    konfiguracja)
    Znajomosc administracja serwerami opartymi na systemie LINUX
    (Mandriva, Aurox), (DNS, samba, FTP, http, DHCP,mail, itp.)
    Prawo jazdy kat. B
    Bardzo dobra znajomość obsługi,montażu oraz serwisowania sprzetu
    komputerowego.
    Znajomośc oprogramowania do obsługi firm WF-MAG, SUBIEKT, BUCHALTER
    Sieci LAN/WAN,WLAN,konfiguracje routerow,AP itp.
    Obsługa i naprawa urządzeń fiskalnych.
    Obsługa i naprawa urządzeń peryferyjnych (drukarki,skanery itp.)

    Po więcej informacji prosze pisac na maila.
    kontakt: y...@o...pl

  • 2. Data: 2007-02-06 18:14:49
    Od: "PORTAL o2.pl - Biuro HR" <r...@f...o2.pl>

    Szukamy dobrego admina serwera pod Linuxem.
    8h dzienie na umowe o dzielo
    Jest Pan zainteresowany?
    pozdrawiam
    Dariusz Kołtko