PracaGrupypl.praca.szukanaTechnical support/Analityk/Ochrona Środowiska

  • 1. Data: 2002-03-08 11:18:15
    Temat: Technical support/Analityk/Ochrona Środowiska
    Od: "Jacek Nosal" <j...@i...pl>

    Poszukuję pracy w zakresie Ochrony Środowiska, testera oprogramowania lub na
    stanowisku Analityka.
    Jestem absolwentem AGH - Inżynieria Środowiska
    Dodatkowo - ukończone studia podyplomowe - Informatyka i Zarządzanie na AGH
    Rok praktyki w firmie sprzedającej oprogramowanie komputerowe na stanowisku
    "technical support".
    Zakres obowiązków, m.in.:
    - przygotowywanie prezentacji
    - prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania
    - przygotowywanie materiałów reklamowych
    - tłumaczenie specyfikacji dotyczących oprogramowania
    - obsługa Klienta
    - obsługa stoiska firmowego
    Język angielski na poziomie komunikatywnym, podstawy francuskiego.

    CV oraz szczegółowe dane dotyczące mojej osoby - przesyłam na Państwa
    prośbę.
    Z poważaniem
    Jacek Nosal

    Jacek Nosal