-
1. Data: 2008-07-30 13:33:20
Temat: Team Leader (HR) Wrocław
Od: "Magda Nagajek" <m...@N...gazeta.pl>
Opis stanowiska:
zarządzane zespołem specjalistów ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych,
motywowanie, szkolenie, nadzorowanie i wparcie pracowników,
rozwiązywanie bieżących problemów oraz raportowanie,
utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta,
wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
Wymagania:
wykształcenie wyższe - preferowane w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi,
min. 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym rok w call center,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym,
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego,
Oferta:
praca w międzynarodowym środowisku,
kierownicze stanowisko,
udział w realizacji ciekawych projektów,
atrakcyjne wynagrodzenie,
Miejsce pracy.: Wrocław
Nr ref.: WWWTL
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV w języku polskim i
angielskim na podany adres mailowy.
E-mail: m...@t...pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/