PracaGrupypl.praca.oferowanaTeam Leader (HR) Wrocław

  • 1. Data: 2008-07-30 13:33:20
    Temat: Team Leader (HR) Wrocław
    Od: "Magda Nagajek" <m...@N...gazeta.pl>

    Opis stanowiska:

    zarządzane zespołem specjalistów ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych,
    motywowanie, szkolenie, nadzorowanie i wparcie pracowników,
    rozwiązywanie bieżących problemów oraz raportowanie,
    utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta,
    wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,

    Wymagania:

    wykształcenie wyższe - preferowane w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi,
    min. 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym rok w call center,

    doświadczenie w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym,
    bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego,

    Oferta:

    praca w międzynarodowym środowisku,
    kierownicze stanowisko,
    udział w realizacji ciekawych projektów,
    atrakcyjne wynagrodzenie,

    Miejsce pracy.: Wrocław
    Nr ref.: WWWTL

    Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV w języku polskim i
    angielskim na podany adres mailowy.

    E-mail: m...@t...pl