PracaGrupypl.praca.szukanaTanie sciaganie plikow z internetu!

  • 1. Data: 2003-10-19 19:05:33
    Temat: Tanie sciaganie plikow z internetu!
    Od: " Radek" <r...@g...WYTNIJ.pl>

    Jesli laczysz sie z internetem przez MODEM to mam dla Ciebie ciekawa oferte!

    Napewno dobrze wiesz ile czasu, nerwow i pieniedzy kosztuje Cie pobranie
    jakiegos duzego pliku z internetu, zwlaszcza gdy sciagasz z wolnego serwera.
    Placisz wysokie rachunki, linia telefoniczna jest zajeta, rodzina nie daje
    spokoju... Ale od dzis mozesz to zmienic! Sciagniecie dowolnego pliku (np. 10
    MB czy wiecej) bedzie DUZO TANSZE i DUZO SZYBSZE!

    Ale jak to zrobic?

    Otoz dysponuje bardzo szybkim dostepem do internetu i moge to sciagnac za
    Ciebie, nastepnie nagrac na plytke i wyslac ci poczta.

    Jesli jestes zainteresowany, to poznaj szczegoly calej operacji krok po kroku:

    1. Surfujac w internecie znajdujesz plik (lub caly serwis WWW), ktory CHCESZ
    MIEC. Nie sciagasz go jednak, bo nie chcesz narazac sie na wielogodzinne
    oczekiwanie na pobranie pliku ani na kosmiczne rachunki za telefon.
    2. Zapisujesz sobie link do pliku lub strony WWW.
    3. Kontaktujesz sie ze mna przez e-mail lub GG.
    4. Podajesz mi link do pliku i okreslamy szczegolowe warunki.
    5. Sciagam plik z internetu.
    6. Nagrywam na plytke to co sciagnalem.
    7. Wysylam do Ciebie plytke (listem zwyklym lub priorytetem - to zalezy od
    Ciebie).

    UWAGA! Na terenie Warszawy mozliwy jest odbior osobisty lub dowioze!

    Pewnie zadasz sobie pytanie: "Ale ile mnie to kosztuje?". Otoz cena zalezy od:
    - objetosci pliku lub strony WWW (w MB),
    - sposobu odbioru i zaplaty (przelew na konto, za pobraniem, gotowka) oraz
    wymagan dodatkowych (np. wysylka priorytetem).

    Srednia stawka to 10 PLN za kazde rozpoczete 100 MB.

    SPRAWDZ! To sie naprawde oplaca! Po szczegoly pisz na GG: 1331764 lub
    ewentualnie na e-mail: r...@g...pl

    Zapewniam szybka i profesjonalna realizacje zlecenia.

    Ze wzgledow technicznych nie jestem w stanie pobierac plikow z sieci P2P (np.
    Kazaa, eMule, eDonkey, ...).

    Pozdrawiam
    Radek