PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ta paskudna komuna...

  • 31. Data: 2012-07-17 13:53:51
    Temat: Re: Ta paskudna komuna...
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-17 09:06, Emeryt pisze:
> [...]
    > Czy myślisz ze Twoi znajomi którzy rozkradli Polskę potwierdzą że było
    > inaczej niż ich propaganda mówi.
    > Zobacz 21 postulatów strajkowych Solidarności. Czy choć jeden z postulatów
    > gospodarczych jest spełniony w trzeciej Rzeczpospolitej?
    > Ja przez całe swoje życie nigdy nie byłem członkiem żadnej partii, a ten
    > temat otwarłem dlatego bo czas już odkłamać Polskę, czas przestać okłamywać
    > młodzież w imie interesów złodziei. Nawet komunistyczna propaganda tak nie
    > kłamała jak Wy złodzieje którzy rozkradliście Polske. I jest na to ciągle
    > wiele milionów żyjących jeszcze świadków.

    Wiesz solidarnosc miala niby bronic interesow robotnikow a puscila ich z
    torbami, dzisiaj robotnicy boja sie zapisac do solidarnosci zeby ich z
    pracy nie wywalili. To jest cala prawda o Lechu Walesie i Solidarnosci,
    banda zlodzieji.

  • 32. Data: 2012-07-17 22:12:07
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > Znów kłamiesz, kłamiesz i kłamiesz.

    Tupnij jeszcze nóżką dla podkreślenia swoich racji.

    > Czy myślisz ze Twoi znajomi którzy rozkradli Polskę potwierdzą że było
    > inaczej niż ich propaganda mówi.

    Tacy jak ty i twoi znajomi za czasów komuny kradli cały czas. I to
    oficjalnie. Naturalnie wtedy to nie była kradzież, bo to było zgodnie z
    prawem. Jacy znajomi takie prawo. Bardzo tęsknisz co?

    > Zobacz 21 postulatów strajkowych Solidarności. Czy choć jeden z postulatów
    > gospodarczych jest spełniony w trzeciej Rzeczpospolitej?

    10. Realizować pełne zaopatrzenie rynku wewnętrznego w artykuły
    żywnościowe, a eksportować tylko i wyłącznie nadwyżki.

    To znaczy kto ma to robić? Jak zmusić prywatnych przedsiębiorców do
    eksportu wyłącznie nadwyżek?

    11. Znieść ceny komercyjne oraz sprzedaż za dewizy w tzw. eksporcie
    wewnętrznym.

    Czyli wszystkie ceny mają być regulowane przez państwo?
    W byle hipermarkecie możesz sobie marchewkę za euro kupić, chcesz tego
    zakazać?

    13. Wprowadzić na mięso i przetwory kartki - bony żywnościowe ( do czasu
    opanowania sytuacji na rynku).

    Bez komentarza...

    19 Skrócić okres oczekiwania na mieszkanie .

    To bardzo słuszny postulat i w 100% spełniony: masz kasę - masz
    mieszkanie natychmiast.

    21. Wprowadzić wszystkie soboty wolne od pracy.(.).

    No pewnie. I poniedziałki też. A co? Nie stać nas?

    To tylko przykłady. Ta twoja fantazja o starych dobrych czasach
    przysłoniła ci fakt oczywisty: jakie czasy takie postulaty.

    > Ja przez całe swoje życie nigdy nie byłem członkiem żadnej partii, a ten
    > temat otwarłem dlatego bo czas już odkłamać Polskę, czas przestać okłamywać
    > młodzież w imie interesów złodziei.

    No i twoja prawda jest prawdziwsza i jedynie słuszna. Jak za dawnych
    dobrych komunistycznych czasów, nie?
    Program Emeryta - programem narodu!

    Ale żeś bracie utknął w tym g...wnie.

    > Nawet komunistyczna propaganda tak nie
    > kłamałajak Wy złodzieje którzy rozkradliście Polske.

    Partia ci się rozleciała (a raczej przekształciła), ciebie pominęli i
    teraz żal dupę ściska?

    > I jest na to ciągle
    > wiele milionów żyjących jeszcze świadków.

    Na szczęście. Dzięki temu można się ponabijać z twoich wizji.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 33. Data: 2012-08-02 19:23:51
    Od: <szkola_skasuj_@_nie_to_combridge.pl>

    Uzytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisal w wiadomosci

    > No wlasnie przez takie qlturalne cioty ten kraj umiera .

    No to wlasnie sam siebie ta kulturalna ciota nazwales .. Szczere gratulacje.
    :D Nie ma to jak sie wreszcie przedstawic :D

    A juz zupelnie serio to mam dla Ciebie rade, Aha.. - wywal komputer do kibla
    i spusc wode, jak zleci do piwnicy to osiagnie Twój poziom kultury i
    intelektu - czytli obnizy sie do niego. Uzywajac tu wulgaryzmów sprowadziles
    sam siebie do ZERA.

    Vlad

  • 34. Data: 2012-08-02 19:28:32
    Od: <szkola_skasuj_@_nie_to_combridge.pl>

    Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > To pokolenie poldebili jeden drugiemu zarznal by rodzine za kromke chleba,
    > zreszta widac to na 1 maja robotnicy qrwa ida na pochod bo sobie to swieto
    > wywalczyli krwia a debilne chamstwo bawi sie w rytm TVNowej papki.
    >
    > W tym qrwa zajebanym kraju marksa i engelsa ludzie utozsamiaja z karolem
    > majem .

    Oj, Aha.. i znowu masz ujemne punkty za wulgaryzmy oraz za "zajebany kraj" -
    jak Ci się on nie podoba to wypad do USA i spokój.. Dostaniesz tam stanowsko
    dziadka klozetowego, ale za to z pełnym socjałem :D buhahahahahahahaha

  • 35. Data: 2012-08-02 20:53:00
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

> [...]
    > i spusc wode, jak zleci do piwnicy to osiagnie Twój poziom kultury i
    > intelektu - czytli obnizy sie do niego. Uzywajac tu wulgaryzmów sprowadziles

    Wal sie na ryj pedale.

  • 36. Data: 2012-08-02 20:53:29
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

> [...]
    > dziadka klozetowego, ale za to z pełnym socjałem :D buhahahahahahahaha

    Wachaj dupe cwelu.

  • 37. Data: 2012-08-23 17:34:49
    Od: mAro <w...@g...com>

    On 13 Lip, 09:05, z <z...@g...pl> wrote:

    > Trzeba sobie powiedzieć prawdę. Pierwsza i najważniejsza wina to jest
    > komunistów. Oni powinni ponieść za to karę (przynajmniej won z polityki)
    > Dopiero później można mówić o winach solidarności, Balcerowicza i tej
    > całej zgrai "cfaniaczków" i nieudaczników rządzących Polską.

    Mega oftop :) ale z ciekawości - skąd się wzięli komuniści ? Pierwsi
    komuniści ?
    Czy nie jest trochę tak, że ktoś stworzył podatny grunt pod
    rewolucję ? Czy nie łatwo było obiecywać lepsze życie ludziom, którzy
    w kolejce do fabryki stali i czekali, że może ich wezmą do roboty to
    będzie co dzieciom jeść dać albo się chociaż schlać? Dodatkowo łatwo
    było o bohaterów, skoro komuniści byli napiętnowani i ścigani przez
    władzę za poglądy.

    Czy nie jest tak, że poparcie faszyzmu i komunizmu ma źródła w
    skrajnej biedzie ?

    Obawiam się, że jak "zachód" będzie musiał zacisnąć pasa i żyć tak jak
    Polak, Słowak czy Rumun to łatwo będzie o nowe rozdanie w polityce i
    poglądach narodowościowych. Nie takie rzeczy ten świat widział.