PracaGrupypl.praca.oferowanaTa oferta pracy spełni Twoje oczekiwania! Zobacz!

  • 1. Data: 2008-07-30 20:00:35
    Temat: Ta oferta pracy spełni Twoje oczekiwania! Zobacz!
    Od: " Mateusz" <m...@N...gazeta.pl>

    Mam dzisiaj dla Ciebie specjalną ofertę!

    Zarejestruj się na http://bitmails.info/pages/index.php?refid=mrno1

    Dlaczego ta oferta jest specjalna?
    Przedstawie Ci co zyskujesz rejestrując się tutaj.
    Otrzymujesz:
    Płatne e-Maile: 25-75gr
    Płatne linki: 10-20gr
    Konkursowe kliki: co 40 klików 1zł
    Płatne promowanie strony: 10zł / 1000 wejść
    Płatne zapisy: 20-40zł
    Za poleconego: 5zł
    Za zapis: 7,5zł

    Poziomy poleconych:
    1 - 30%
    2 - 15%
    3 - 5%
    4 - 1%
    Następną zaletą jest to że codziennie masz do otwarcia co najmniej 150
    reklam!! Co to oznacza? W niecałą godzinę zarabiasz 20 złotych! Sam
    rejestrowałem się na wielu stronach polegających na klikaniu w reklamy ale
    żadna nie przyniosła mi takich korzyści jak ta która wam teraz przedstawiam!
    Rejestracja jest darmowa, więc nie ma na co czekać, zarabiaj ze mną już dziś!
    W razie pytań pisz na ten adres: p...@g...com