PracaGrupypl.praca.szukana › TYCHY - Młoda, ambitna i odpowiedzialna szuka pracy

  • 1. Data: 2003-07-16 09:36:45
    Temat: TYCHY - Młoda, ambitna i odpowiedzialna szuka pracy
    Od: k...@p...onet.pl

    Szukam pracy na terenie Tychów. Chciałabym pracować w systemie trójzmianowym
    lub na stanowisku o nieunormowanych godzinach pracy. Posiadam wykształcenie
    średnie techniczne w zakresie analizy środków spożywczych. Pracując na
    poprzednich stanowiskach byłam odpowiedzialna za obsługę komputera, urządzeń
    małej poligrafii, kasy fiskalnej oraz za prowadzenie rozmów z klientem.
    Nie interesują mnie oferty dotyczące akwizycji, związane z pracą jako
    przedstawiciel handlowy oraz stanowiskiem agenta ubezpieczeniowego.
    Proszę o kontakt, wtedy podeślę swoje CV.
    Mój numer telefonu: 606 205 473

    Katarzyna Makuch