PracaGrupypl.praca.szukana › >> TWÓJ LIST MOTYWACYJNY I CV PO ANGIELSKU W 24H! <<

  • 1. Data: 2007-10-12 12:58:29
    Temat: >> TWÓJ LIST MOTYWACYJNY I CV PO ANGIELSKU W 24H! <<
    Od: Marzena Zasinska <m...@s...over.therainbow.com>

    WYJEŻDŻASZ ZA GRANICĘ?

    PLANUJESZ WSPÓŁPRACĘ Z MIĘDZYNARODOWĄ FIRMĄ?

    NIE JESTEŚ PEWIEN, CZY TWÓJ LIST MOTYWACYJNY I CV PO ANGIELSKU DOBRZE
    PREZENTUJE TWOJĄ OSOBĘ?

    Skorzystaj z usługi TWÓJ LIST MOTYWACYJNY I CV PO ANGIELSKU W 24H!

    Już dzisiaj za jedyne 49 PLN możesz mieć swój list motywacyjny i CV
    przetłumaczone na język angielski w ciągu 24h!

    To proste jak 1-2-3:

    * wysyłasz na m...@a...szczecin.pl swój list
    motywacyjny i CV
    * otrzymujesz ode mnie informację zwrotną potwierdzającą otrzymanie
    plików
    * wpłacasz 49 PLN na konto podane w mailu potwierdzajacym odbiór
    plików
    * w ciągu MAKSYMALNIE 24h (czyli może być wcześniej) otrzymujesz swój
    LM i swoje CV w języku Szekspira

    Uwagi techniczne:

    * list motywacyjny oraz CV powinien mieć maksymalnie 1 stronę (do 260
    słów każde)
    * akceptowane formaty plików: .odt, .doc, .pdf, .rtf, .txt
    * 24h liczymy od momentu wpłynięcia środków na moje konto, z
    wyłączeniem godzin nocnych (22:00-06:00) - jeśli bardzo zależy Ci na
    czasie - pisz lub dzwoń: +48501685262)

    TWOJE CV ŚWIADCZY O TOBIE!