PracaGrupypl.praca.szukana*** TŁUMACZENIE - CV I LIST MOTYWACYJNY W 12h ****** TŁUMACZENIE - CV I LIST MOTYWACYJNY W 12h ***
    From: Marzena Zasińska <m...@a...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: *** TŁUMACZENIE - CV I LIST MOTYWACYJNY W 12h ***
    Date: Sun, 30 Sep 2007 18:51:11 +0000 (UTC)

    WYJEŻDŻASZ ZA GRANICĘ?

    PLANUJESZ WSPÓŁPRACĘ Z MIĘDZYNARODOWĄ FIRMĄ?

    NIE JESTEŚ PEWIEN, CZY TWÓJ LIST MOTYWACYJNY I CV PO ANGIELSKU DOBRZE
    PREZENTUJE TWOJĄ OSOBĘ?

    Skorzystaj z usługi TWÓJ LIST MOTYWACYJNY I CV PO ANGIELSKU W 12H!

    Twoje CV i list motywacyjny tłumaczone będą przez profesjonalnego
    tłumacza - zobacz moją stronę: http://angielski.szczecin.pl/

    Już dzisiaj za jedyne 49 PLN możesz mieć swój list motywacyjny i CV
    przetłumaczone na język angielski w ciągu 12h!

    To proste jak 1-2-3:
    - wysyłasz na m...@a...szczecin.pl swój list
    motywacyjny i CV
    - otrzymujesz ode mnie informację zwrotną potwierdzającą otrzymanie plików
    - wpłacasz 49 PLN na konto podane w mailu potwierdzajacym odbiór plików
    - w ciągu 12h otrzymujesz swój LM i swoje CV w języku Szekspira

    Uwagi techniczne:
    - list motywacyjny oraz CV powinien mieć maksymalnie 1 stronę (do 260
    słów każde)
    - akceptowane formaty plików: .odt, .doc, .pdf, .rtf, .txt
    - 12h liczymy od momentu wpłynięcia środków na moje konto, z wyłączeniem
    godzin nocnych (22:00-06:00) - jeśli bardzo zależy Ci na czasie - pisz
    lub dzwoń: +48501685262)

    TWOJE CV ŚWIADCZY O TOBIE!

    --
    www.angielski.szczecin.pl ||| www.tlumaczenia.biznes.net