PracaGrupypl.praca.szukanaTECHNIK TELEKOMUNIKACJI-ŁÓDŹ-SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2003-09-14 17:41:23
    Temat: TECHNIK TELEKOMUNIKACJI-ŁÓDŹ-SZUKAM PRACY
    Od: Damian <d...@p...fm>

    Witam

    Technik telekomunikacji szuka pracy w Łodzi.
    Ukończone Technikum Telekomunikacyjne w Zduńskiej Woli.
    Doświadczenie w administracji systemami typu linux/unix/win
    Obsługa serwera (ssh,ftp,http).
    Szybko sie uczę, potrafie pracować w stresie.
    Wywiązuje sie z powierzonych mi zadan.
    Posiadam prawo jazdy od 6 lat,własny samochód.
    Prosze o kontaky :e-mail lub telefon

    Aktualnie jestem zatrudniony na cały etat.
    Szukam tylko stałej powaznej posady.
    Nie interesuje mnie akwizycja, w żadnym tego słowa znaczeniu.

    --
    Damian
    d...@p...fm