PracaGrupypl.praca.szukanaTECHNIK ELEKRYK SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2005-07-17 13:43:47
    Temat: TECHNIK ELEKRYK SZUKAM PRACY
    Od: "kuglaro" <k...@o...pl>

    POSZUKUJE PRACY!MAM 23 LATA JESTEM PO SZKOLE TECHNICZNEJ O PROFILU
    ELEKRYK.PODEJMĘ SIE PRACY NAJLEPIEJ W SWOIM ZAWODZIE.TEL.889 66 13 18

  • 2. Data: 2005-07-18 20:01:25
    Temat: Re: TECHNIK ELEKRYK SZUKAM PRACY
    Od: "Anna Loska " <a...@p...onet.pl>

    > POSZUKUJE PRACY!MAM 23 LATA JESTEM PO SZKOLE TECHNICZNEJ O PROFILU
    > ELEKRYK.PODEJMĘ SIE PRACY NAJLEPIEJ W SWOIM ZAWODZIE.TEL.889 66 13 18
    >
    > --

    Witam,
    szukm osoby po szkole elektronicznej z warszawy lub okolic, na stanowisko
    przedstawiciela handlowego lub magazyniera. Nasz firma jest dystrybutorem
    sprztu elektronicznego - domofony, wideodomofony, kamery, rejestratory,
    alarmy.
    Jezeli jestes zainteresowany napisz lub zadzwon tel: 606 839 815

    Pozdrawiam
    Ania