1. Data: 2004-08-31 11:51:25
Temat: TECHNICAL SALES SUPPORT, IT SPECIALIST, COMPUTER SUPPORT SPECIALIST
Od: w...@p...pl
Wykonanie i wdrożenie projektu monitorowania sieci z pomocą
protokołu SNMP.
Aktualizowanie i opracowywanie procedur bezpiecznej eksploatacji.
Administracja urządzeniami CISCO IOS ver. 12.1; Cisco Catalyst
Switches 4506, 3550 w oparciu o VLANy i Spanning Tree.
Administracja serwerami aplikacyjnymi i bazodanowymi działającymi
pod IBM AIX 5.2.
Zarządzanie, obsługa, monitorowanie sieci oraz serwerów, aplikacji i
usług, m. in.: Oracle 9i, IAS, OC4J, Web Cache za pomocą Tivoli
Monitoring, NetView, Cisco Works, WhatsUp, MRTG i innych.
Wsparcie na II linii dla użytkowników systemu.
Budowanie założeń, wymagań oraz specyfikacji technicznych różnych
systemów informatycznych np.: Work-Flow, ERP oraz CMS.
Optymalizowanie procesów biznesowych.
Identyfikacja możliwości wdrożenia usług online typu G2B, G2C, G2G.
Zarządzanie, obsługa i rozwiązywanie problemów w funkcjonowaniu
sieci komputerowej, serwerów, systemów oraz aplikacji, a także innego
wyposażenia komputerowego.
Przygotowanie polityki bezpieczeństwa oraz bezpiecznej
infrastruktury dla bezpiecznego obiegu informacji i danych,
opracowywanie procedur i instrukcji.
Zaprojektowanie infrastruktury bezpiecznej sieci składającej się mi.
z 3 urządzeń Firewall Watchguard oraz scentralizowanej ochrony IDS
Inline oraz anty wirusowej i filtrów Serwera Proxy przy współpracy z
ruterami Cisco 7200 oraz 1500 i topologią VLAN na HP ProCurve 8000,
4000
Administracja SQL 7.0, 2000, Exchange 5.5, 2000, MS Proxy 2.0
Doradztwo i wsparcie techniczne dla różnych komórek organizacyjnych.
Koordynacja i wdrażanie systemów informatycznych oraz nadzór nad
poprawną eksploatacją.
Wdrożenie i administrowanie systemami informatycznymi Office
Objects; aplikacja typu Back Office, MS SQL oraz Systemem Kadrowo
Płacowym i Finansowo Księgowym COMERS. Baza danych działająca pod
Slackware.
Instalacje sprzętowe, programowe oraz konfiguracje i modyfikacje
sprzętu typu IBM, Compaq, HP, Siemens.
Obsługa ważniejszych klientów w ramach kontraktów serwisowych i
handlowych.
Rozpoznawanie i przewidywanie ewentualnych potrzeb klientów.
Nawiązywanie kontaktów handlowych i serwisowych.
Doradztwo i wsparcie techniczne.
Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu umów serwisowych.
Znajomość ustaw o Ochronie Danych Osobowych i Informacji Niejawnych
DOSTĘP DO DANYCH O KLAUZULI POUFNE
Bardzo dobra orientacja w rynku wiodących producentów wysoko-
zaawansowanych technologii takich jak: IBM, COMPAQ, Hewlett Packard,
Toshiba, Fujitsu-Siemens, APC, 3COM, Cisco, Lotus, Microsoft
Bardzo dobra znajomość rynku klientów segmentu finansowego,
administracji, korporacji, firm zagranicznych w zakresie wyższych
technologii informatycznych i teleinformatycznych.
Kreatywny, dynamiczny, doskonałe umiejętności interpersonalne.
Umiejętność dotrzymywania terminów.
Duży entuzjazm, energia, doskonały do pracy w zespole jak również
jako lider. Duże zaangażowanie własne i determinacja na sukces w
wymagającym środowisku.
język angielski: dobry (w mowie i piśmie)
Warszawa mobile: +48 600 028 198 mailto: w...@p...pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl