PracaGrupypl.praca.szukana › [TANIE] TLUMACZENIA NA ANGIELSKI

  • 1. Data: 2004-10-01 14:55:00
    Temat: [TANIE] TLUMACZENIA NA ANGIELSKI
    Od: "zlotowka" <z...@p...onet.pl>

    Angielski lepiej lub gorzej zna kazdy ale co zrobic jesli chcemy miec
    angielska wersje swojej firmowej strony internetowej albo wyslac bezblednie
    napisany dokument do firmy na zachodzie? Programy do tlumaczenia czyli
    translatory jeszcze nie dorastaja do takich zadan a tlumacze najczesciej
    pobieraja kosmiczne sumy. Za to u mnie 160 znakow czyli tyle co 1 SMS kosztuje
    ZLOTOWKE! Jesli podejrzewasz ze niska cena jest zwiazana ze slaba jakoscia
    tlumaczen to mozesz mnie sprawdzic - przyslij caly tekst albo wskaz jego
    dowolny fragment o objetosci okolo 160 znako a przetlumacze Ci go za darmo!

    zlotowka