PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaSzymanów => Ekspert ds. systemów ERP/WMS <=Szymanów => Ekspert ds. systemów ERP/WMS <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Szymanów => Ekspert ds. systemów ERP/WMS <=
    Date: Sat, 13 Nov 2021 09:00:03 -0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce,
    firmy z branży HoReCa produkującej żywność dietetyczną,
    oferującej posiłki od dietetyków klinicznych z dostawą w ponad
    500 lokalizacjach. W związku z rozwojem poszukujemy osoby, która
    dołączy do zespołu jako Ekspert ds. systemów ERP/WMS.

    *****
    ***** Ekspert ds. systemów ERP/WMS
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Realizacja projektów związanych z wdrażaniem i integracją
    systemów ERP/WMS
    * Nadzór nad utrzymaniem systemów ERP/WMS
    * Analiza potrzeb zespołów zaangażowanych w realizację procesów
    związanych z produkcją i zaopatrzeniem oraz przekładanie ich na
    rozwiązania informatyczne (informatyzacja i automatyzacja
    procesów)
    * Opracowywanie dokumentacji wdrażanych rozwiązań
    * Odbiór prac od podwykonawców, testy akceptacyjne przed wdrożeniem
    produkcyjnym
    * Wsparcie zespołów produkcji, magazynu, zaopatrzenia i finansów w
    zakresie realizacji zadań za pomocą rozwiązań informatycznych;
    kreowanie nowych rozwiązań na potrzeby tych zespołów
    * Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania, wsparcie dla
    użytkowników systemów ERP/WMS
    * Analiza rozwiązań dostępnych na rynku, poszukiwanie i
    proponowanie nowych rozwiązań IT
    * Poszukiwanie, weryfikacja i rekomendowanie podwykonawców w obszarze
    rozwiązań informatycznych
    * Koordynacja i nadzór nad pracą podwykonawców
    * Tworzenie i automatyzacja raportów dla zespołów produkcyjnych
    * Współpraca z zespołem developerskim w zakresie wytwarzania
    oprogramowania i integracji między systemami ERP/WMS
    * Analiza danych w celu określenia skutków biznesowych, proponowanie
    zmian i udoskonaleń

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum 5 lat doświadczenia w we wdrażaniu / wsparciu / utrzymaniu
    systemów ERP/WMS
    * Doświadczenie w pracy w przedsiębiorstwie produkcyjnym
    (preferowana branża: produkcja żywności)
    * Znajomość zagadnień gospodarki magazynowej i procesów
    produkcyjnych
    * Otwartość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
    personalnych
    * Kreatywność i ciekawość
    * Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem
    systemów klasy ERP/WMS
    * Znajomość SQL i relacyjnych baz danych
    * Podstawowa znajomość języków programowania (proste skrypty)
    * Wiedza z zakresu elektronicznej wymiany danych (EDI)
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie rozumienia dokumentacji
    technicznej i komunikacji ze wsparciem technicznym

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość zagadnień finansowo-księgowych
    * Znajomość oprogramowania Symfonia
    * Znajomość procesu wytwarzania oprogramowania
    * Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub pokrewne

    ***** Oferujemy:

    * Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
    * Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    * Satysfakcjonujące wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami
    * Pracę w ambitnym i dynamicznym zespole

    ***** Inne:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2111