PracaGrupypl.praca.szukanaSzukasz profesjonalnego agenta reprezentanta Twojej firmy? Po co zatrudniac pracownika.

  • 1. Data: 2004-03-11 10:59:36
    Temat: Szukasz profesjonalnego agenta reprezentanta Twojej firmy? Po co zatrudniac pracownika.
    Od: "Darek" <N...@d...home.pl>

    Witam,

    Podejme wspolprace z firma, ktora szuka reprezentanta handlowego na zasadzie
    zlecen zewnetrznych. Nie musisz zatrudniac drogiego pracownika. Wszystko
    wykonam profesjonalnie i szybko. Nie potrzebujesz dla mnie biura, nie musisz
    za mnie placic ZUS-u, nie musisz placic mi za urlop, nie musisz kupowac mi
    samochodu.
    Ponizej lista uslug:
    1. Reprezentowanie firmy w sieciach handlowych: przedstawienie oferty,
    negocjacje, prowadzenie wspolpracy.
    2. Przygotowywanie ofert handlowych.
    3. Analiza umow handlowych (aspekty handlowe).
    4. Przygotowywanie prezentacji dla klientow ( Power Point, folia).
    5. Przeprowadzanie prezentacji dla klientow firmy.

    Jezeli Twoja firma szuka profesjonalnego Key Account Managera lub
    Reprezentanta firmy, to serdecznie zapraszam.

    lokalizacja :Warszawa.
    Posiadam bardzo duze praktyczne i teoretyczne doswiadczenie w w/w zakresie.
    Dysponuje odpowiednim wysposazeniem technicznym, komputer, fax, telefon.
    Wystawiam faktury VAT.

    Moge przeslac wiecej informacji zainteresowanym firmom. Kontakt :
    k...@d...home.pl

    Pozdrawiam,
    Darek