PracaGrupypl.praca.szukanaSzukasz nowych rynków zbytu? (Warszawa)

  • 1. Data: 2004-01-23 10:59:05
    Temat: Szukasz nowych rynków zbytu? (Warszawa)
    Od: "Gerard Gogol" <a...@m...net>

    Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, producentem, szukasz nowych rynków zbytu?

    Poprowadzę sprzedaż detaliczną w internecie.

    Wspólpraca polegałaby na sprzedaży produktów Państwa firmy na aukcjach
    internetowych i w sklepie internetowym. Cała obsługa należałaby do mnie tj.
    umieszczanie ofert, kontakt z klientami i w końcu wysyłka produktów.
    Biorę tu pod uwagę produkty, które dałoby się wysłać Pocztą Polską ewentualnie
    firmą kurierską np. książki, płyty i inne o podobnych gabarytach, chociaż udało
    mi się również sprzedać kserokopiarkę i składany kajak. W przypadku większych
    produktów brana jest również możliwość odbioru towarów osobiście u producenta.
    Wszystko to kwestia ustalenia procedury.

    Do Państwa będzie należało tylko dostarczenie towaru. Resztę pracy wykonam ja.

    Forma rozliczenia prowizji do ustalenia.
    W chwili obecnej nie wchodzą w grę faktury. Ale mam nadzieję, że to się zmieni.

    Pomyśl o korzyści jakie przynosi sprzedaż w internecie?
    Twój potencjalny klient znajduje się wszędzie tam, gdzie dociera linia
    telefoniczna.

    Zapytania i oferty proszę kierować na adres: g...@p...fm

    Z poważaniem
    Gerard Gogol