PracaGrupypl.praca.szukanaSzukasz dofinansowania z Unii Europejskiej

  • 1. Data: 2005-03-07 07:32:46
    Temat: Szukasz dofinansowania z Unii Europejskiej
    Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl>

    Szukasz dofinansowania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej ???
    JA CI POMOGĘ I TO BEZPŁATNIE !!!
    Szukam firmy, która będzie w stanie przyjąć mnie na praktykę zawodową na
    okres 9 tygodni od 28 lutego.
    Nic nie tracisz a zyskujesz moją profesjonalną wiedzę fundreisera.
    To ja wskaże Ci dostępne źródła finansowania danego projektu, lub podpowiem
    Ci, która inwestycja będzie podlegała dofinansowana z BEZZWROTNYCH FUNDUSZY
    STRUKTURALNYCH.
    Oczekuję na oferty w temacie lub podaję e-mail:
    p...@p...onet.pl
    PS. Praktyki takie chciałbym zacząć około 24 marca.