PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy zagranica - jakie biura posrednictwa pracySzukanie pracy zagranica - jakie biura posrednictwa pracy
    From: "ppp" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Szukanie pracy zagranica - jakie biura posrednictwa pracy
    Date: Sat, 30 Nov 2002 15:50:58 +0100

    Szukam pracy zagranica jako informatyk - interesujace mnie
    lokalizacje to glownie Irlandia, Francja, Belgia, Szwajcaria, ale
    jesli by sie trafila niezla oferta to rowniez w innym kraju
    europejskim.

    Czy znacie jakies serwisy internetowe firm zajmujacych sie
    posrednictwem pracy, gdzie szczegolnie warto szukac?

    W jakich panstwach w Europie jest obecnie najwieksze
    zapotrzebowanie na informatykow (wiem, wiem ze teraz wszedzie
    nielatwo, ale moze w niektorych krajach jest nieco lepiej).