PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam wyzwania!! (projektant/programista/lider)

  • 1. Data: 2003-07-30 05:03:46
    Temat: Szukam wyzwania!! (projektant/programista/lider)
    Od: "Wyzwania_IT" <w...@W...pl>

    Jeżeli szukasz jeszcze jednego dobrego pracownika
    do swojego działu IT, to nie jest oferta dla Ciebie,

    ponieważ ja oferuję znacznie *więcej*!

    Jeżeli zaś jesteś Człowiekiem z Wizją, masz Plan i Ambicje, aby
    stworzyć coś nietrywialnego i szukasz kogoś, kto pomoże Ci
    wdrożyć ten Plan w Życie, to dobrze trafiłeś!

    Zwłaszcza jeżeli szukasz, kogoś kto:
    - robi rzeczy, które innym wydają się "niemożliwe"
    - podejmie się realizacji nowatorskiego projektu
    na bazie nowej lub nietypowej technologii
    - potrafi posługiwać się zarówno językiem komputerowych geniuszy
    jak i ludzi biznesu, oraz
    - pomoże Ci stworzyć zgrany zespół ludzi.

    To znaczy że powinieneś być zainteresowany nawiązaniem kontaktu
    ze mną, zanim jednak prześlesz mi swoją ofertę wiedz, że:
    - jestem pasjonatem i perfekcjonistą, gwarantuje 100% zangażowania
    i tego samego oczekuję od swoich współpracowników,
    - interesuje mnie bardziej wyznaczaniej nowych ścieżek, niż
    podążanie od dawna wydeptanymi szlakami.

    *Główne* obszary mojej dotychczasowej działalności (ostatnie 3 lata) to:
    1) programowanie zastosowań sieciowych, w szczególności
    - tworzenie systemów zarządzania sieciami teleinformatycznymi
    - projektowanie i programowanie systemów wielowarstwowych,
    w architekturze klient-serwer
    - projektowanie i realizacja sieciowych systemów bazodanowych
    2) programowanie systemowe (w szczególności system UNIX)
    3) administracja systemami i sieciami, w tym
    - rozwiązania klastrowe
    - maszyny wieloprocesorowe
    - programowanie współbierzne i rozproszone
    4) bezpieczeństwo systemów informatycznych

    W wyżej wymienionych obszarach zdobywałem doświadczenie jako:
    - główny projektant i programista wiodący (zespół 5 osobowy)
    - samodzielny projektant-programista
    - programista kontraktowy (wykonywanie oprogramowania wg. specyfikacji)
    - administrator systemu/sieci
    - wykładowca

    Jeżeli chcesz nawiązać kontakt i uzyskać więcej informacji,
    napisz jakie wyzwanie masz mi do zaoferowania na adres:

    wyzwania_it (at) op (dot) pl