PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam przykladow listow motywacyjnych napisanych w j. ang.

  • 1. Data: 2003-09-08 11:26:20
    Temat: Szukam przykladow listow motywacyjnych napisanych w j. ang.
    Od: "@d@m " <a...@N...gazeta.pl>

    W popularnych serwisach jest tego bardzo malo :(( Prosze o pomoc w
    znalezieniu linkow.

  • 2. Data: 2003-09-08 12:27:14
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Bo list motywacyjny jest tym, co ty masz do powiedzenia o sobie
    potencjalnemu pracodawcy. Jak wiec chcesz miec przyklady, skoro kazdy jest
    inny??

    Standardowe hasla typu "jestem nadwyraz kreatywny i solidny", "interesuje
    mnie takie wyzwanie w jakze renomowanej firmie" sa tak puste, ze az szkoda
    ich pisac.

    Napisz wiec sam kilka zdan, dbajac przy tym, zeby nie bylo to zbyt
    "aroganckie" w tresci (" zwlaszcza interesuja mnie szkolenia i pensja
    powyzej...") tak, aby strescic swoje dotychczasowe doswiadczenie, cechy
    osobowosciowe i wylozyc przy tym mozliwy wklad twojej osoby w rozwoj firmy
    pracodawcy.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-09-09 13:30:20
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "@d@m " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > W popularnych serwisach jest tego bardzo malo :(( Prosze o pomoc w
    > znalezieniu linkow.

    Nina M.Miller podała kiedyś taki link, bardzo ciekawa strona
    http://resume.workplace.aol.monster.com/coverletter/
    coverletters/

    pozdr