PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy zdalnej/dostepny 24h/rozna

  • 1. Data: 2007-10-25 14:00:58
    Temat: Szukam pracy zdalnej/dostepny 24h/rozna
    Od: "praca/szukam" <k...@n...pl>

    Szukam pracy/zdalnie/dostepny 24h/wystawie fakture vat jesli trzeba

    Chetnie podejme sie jakiejs pracy zwiazanej z branza IT posiadam bogate
    doswiadczenie .

    - opisywanie aparatow cyfrowych/analogowych
    - tworzenie serwisow www
    - wyszukiwanie w sieci informacji
    - administracja serwisow internetowych
    - znajomosc jez angielskiego

    Moge wystawic na uslugi fakture vat jesli bedzie taka koniecznosc ale nie
    ukrywam iz interesuje mnie stala wspolpraca ..

    Gwarantuje ze swojej strony pelen profesionalizm, dostepnosc 24h , uczciwosc
    i sumienność w wykonywaniu poleconych mi zadan

    Oferty prosze wysylac na k...@n...pl

    Z góry dziekuje, pozdrawiam

    Konrad

    GG: 6221481