PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy za granicą.........

  • 1. Data: 2003-07-21 10:12:26
    Temat: Szukam pracy za granicą.........
    Od: "MARGOLKA" <m...@w...pl>

    Szukam pracy jako pomoc domowa za granicą ( Niemcy, Anglia i inne ), może
    być opieka do starszej pani. Mam 44 lata, solidność i uczciwość to moje
    kredo, tego oczekuję od pracodawcy. Mogę jednocześnie uczyć
    aerobiku...każdego ruchu związanego ze zdrowiem, mam dobre
    uprawnienia.Dysponuję czasem. Niemiecki znam b.podstawowo, lecz szybko się
    uczę, angielski niestety nie.. Proszę o poważne oferty.
    B.Sz.