PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy wykształcenie elektryk/informatyk

  • 1. Data: 2004-11-12 11:15:17
    Temat: Szukam pracy wykształcenie elektryk/informatyk
    Od: "Paweł" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mieszkam w Warszawie mam 30 lat. Obecnie poszukuję pracy na terenie Warszawy na
    umowę o prace. Do tej pory przez 6 lat zajmowałem się serwisowaniem urządzeń
    komputerowych dla dużego banku zachodniego. Do moich obowiązków należało
    - naprawa sprzętu komputerowego
    - instalacja oprogramowania z rodziny Micrsoft
    - naprawa drukarek z rodziny HP
    - rozbudowa sieci komputerowej ( dodatkowe okablowanie )
    - ogólne naprawy biurowe
    - konserwacja sprzętu
    Z wykształcenia jestem elektrykiem. Ukończyłem technikum elektryczne i po
    zdaniu matury odbyłem wojskową służbę zasadniczą. Moja pierwsza praca po wojsku
    to handlowiec sprzętu elektryczno - oświetleniowego w Castoramie. Następna
    praco to firma ARCON SERWIS na stanowisku serwisant urządzeń dla osób
    niepełnosprawnych. Ukończony kurs SEP do 1 kV oraz pomiary elektryczne..
    Trzecia praca to ta którą opisałem na początku. Ukończony kurs serwisowy.
    Należę do osób uczciwych, odpowiedzialnych, zdyscyplinowanych, punktualnych,
    poważnie traktującą swoją pracę.
    Jeśli kogoś zainteresuję moja osoba proszę o kontakt: mail
    m...@p...onet.pl lub tel 696077502.

    Pozdrowienia Paweł