PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy we Wloszech na 3 miesiace

  • 1. Data: 2003-01-25 13:41:40
    Temat: Szukam pracy we Wloszech na 3 miesiace
    Od: "wierzba" <w...@c...pl>

    Szukam zajecia na wakacyjne miesiace we Wloszech (region obojetny).
    Mam 28 lat, ukonczone studia (architektura), obecnie studiuje Wychowanie
    muzyczne na I roku.
    Pare slow o tym co potrafie:
    - Projektowanie graficzne (znajomosc komputera w stopniu bdb - m.in. Corel,
    Photoshop, Office),
    - Posiadam prawo jazdy kat. B,
    - Prowadzenie zajec z dziecmi (opieka na koloniach, zajecia w szkole z
    dziedziny muzki i religii),
    - Jezyk wloski w zakresie umozliwiajacym porozumienie sie (ponadto jezyk
    rosyjski),
    - Interesuje sie muzyka, turystyka, sportem, fotografia, grafika.
    Jestem osoba wierzaca. Nie posiadam rodziny. Nie potrafie gotowac. Cechuje
    mnie odpowiedzialnosc, sumiennosc, zdyscyplinowanie i rzetelnie wykonuję
    powierzone mi obowiązki.
    Szukam pracy na miesiace letnie (czerwiec-lipiec-sierpien) - w sumie
    obojetne co. Moze byc sprzatanie, opieka nad dziecmi lub osoba starsza,
    praca w lokalach gastronomicznych lub inne zajecia - zalezy mi bardziej na
    podszkoleniu sie z jez. wloskiego.
    Monika Wierzbicka
    w...@k...pl
    tel. +48 600 290304