PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w okolicy Ostrowca Św.

  • 1. Data: 2002-06-22 16:13:39
    Temat: Szukam pracy w okolicy Ostrowca Św.
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Mam 37 lat i szukam pracy jak w temacie.Posiadam samochód, pr. jazd. BC,
    komputer, Internet, kamerę, kurs pracowników hurtowni i magazynów(min. sanit,
    wózki widłowe, pr. komp.)i podstawowy spawania. Jestem niepalący, sumienny,
    uczciwy i lubię pracę z ludźmi. Posiadam spore poczucie humoru. Szukam pracy
    fizycznej lub umysłowej, stałej lub dodatkowej. Również szpachlowanie i
    malowanie.Głównie chodzi mi o kasę, przynajmniej aktualnie. Podejmę się każdej
    pracy i obiecuję wywiązać sie z niej w 100 % Praca w Wordzie, np.przepisywanie.
    Odpowiedzi na maila lub kom.602640496